follow me on FACEBOOK

Sunday, May 11, 2014

Back to the life



Na štai taip ilgai ruošiausi, taip laukiau, o taip greit man baigėsi šis varžybų sezonas. Sudalyvavau viso labo dvejose bodyfitness kategorijos varžybose, tačiau ,kaip pirmam kartui, man to pilnai užtenka. Negaliu sakyti, kad nieko nelaimėjau ir nieko nepasiekiau. Pasiekiau, ir netgi labai daug. Visų pirma, laimėjau prieš pačią save, įrodžiau pati sau, kokią stiprią valią aš turiu ir, kad gyvenime ji man tikrai padės siekiant savo tikslų. Kas be ko, įrodžiau visiem kitiem, kiek daug gali žmogaus kūnas, kad nėra storų žmonių, o tik bevaliai ir tapau įkvėpimu ne vienai merginai, kas be proto džiugina.Norėjau numesti svorio-numečiau, norėjau sudalyvauti varžybose-sudalyvavau, norėjau išspausti formą- išspaudžiau. Padariau viską, ką galėjau geriausiai, sąžiningai laikiausi sudaryto plano ir didžiuojuosi pati savimi, nes šeštadienį stovėdama ant scenos tikrai atidaviau visą save. O dabar iš tiesų esu per liesa net pati sau.. Kaip pirieš vasaros sezoną daugelis merginų svorio stengiasi numesti - taip dabar mano tikslas yra priaugti apie 6-7kg. Kelias dienas leidžiu savo organizmui atsipūsti, pailsėti ir jį lepinsiu viskuo, kuo tik jis užsigeis, o tada grįšiu į normalų gyvenimo ritmą, subalansuotą ir sveiką mitybą, į sporto salę (galbūt į kitą) ir žinoma, čia, kur dalinsiuosi viskuo ką valgau, ką veikiu ir apskritai,kaip jaučiuosi.;D
Skaitykit ir sekit, nes dabar tikrai būsiu dažnas svečias šioje virtualioje erdvėje!;D

1 comment:

Thanks for your comments. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...