follow me on FACEBOOK

Sunday, March 23, 2014

Q/A

Kalba netaisyta

Sveika. :) Kokius blog'us skaitai, kurie tavo mylimiausi? Kurie ikvepia?
Laba. Kai pradėjau rašyti savo tai neskaičiau jokių, bet po to kažkaip atradau visai neblogų tai dabar mano mėgstamiausias Alexandrabringfit , ir taip pat paskaitau šiuos : idamiaberg , lydiaelisemillen, andreaclausen , fitnessguru, jessicath.

Sveika, kur pirkai tuos nike rožinius sportbačius? :))
Laba. Tai buvo daugiau nei prieš metus, net nepamenu tiksliai, man regis per MD man užsakinėjo. :)

Tavo pasiekimai super :) Kai kūdinaisi, valgei taip pat tik vištieną? Gal galėtu aprašyti dienos valgiaraštį? :)
Dėkui.:) Kūdinausi? Tai, akd aš vis dar tebesikūdinu.;D Juk šitam tinklarašytį praktiškai viskas ir sukelta ką aš valgau. :)

Sveika, koks menesio mokestis atletik house, na, kiek tu ten moki?:) Aciu uz atsakyma:))
Laba. Studentam ir moksleiviam 95Lt neribotas.:)

Instagram @ingute3


kokį dezodorantą naudoji sportuodama?:)
FA sport double power.

Sveika. Gal galetum savo bloge dazniau pasidalinti sveikais maisto receptais? Dekui.
Labas. Na supranti, aš blogą suvokiu kaip viešą dienoraštį, tai jame ir dalinuosi savo kasdienybe. Kadangi dabar sėdžiu ant griežtos dietos tai su įvairiais receptais pati žaisti nelabai galiu, o kelti receptus iš interneto net nebandžius man neįdomu, o ir pati tokių susirasti gali manau. :) Bet turėsiu omeny ir ateity pasistengsiu būtinai pasidalinti.:)

Labas. Merginai norinciai atsikratyti riebalo :D ka rekomenduotum valgyti po treniruotes? angliavandenius ar baltymus? (skaiciau labai daug skirtingu atsiliepimu sia tema, tad manau jog tavo patarimas praverstu) Dekui!!!!
Laba.Baltymus.

Sveika, norėjau paklausti ką valgai prieš eidama į sporto salę? :)
Sveika. Nieko, amino rūgščių išgeriu.

Kokia zinai gera dieta? Taip, zinau,kad reikia maitintis sveikai,bet ne visada tai pavyksta. Kokiu produktu geriausiai vengti ?
Kažkada bandžiau, manau daugeliui žinoma - trys dienos ryžiai, trys dienos vištienos krūtinėle, 3 dienos obuoliai. Veikia. :)

Klausimus galite užduoti čia

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comments. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...