follow me on FACEBOOK

Sunday, March 30, 2014

Q/A

Kalba netaisyta


ka atradai pradejus sportuoti? Gal supratai,kad tavo kunas gali daugiau ? O kaip draugai ? nepasikeite ju ratas? Gal kazka praradai ?

Pirmiausia tai turbūt atradau būtent sporto dėka širdies draugą.;D Na netai, kad supratau, kad mano kūnas gali daugiau, kiekvieno mūsų kūnas gali daug tiesiog nevisi turi valios tuo įsitikinti, tai tiesiog įrodžiau sau,kad tikrai gali. Pasikeitė ir draugai, tik nežinau ar būtent dėl sporto.:) Nes juk ir mokyklą šiemet baigiau, ir su Justu draugaut pradėjom, tai automatiškai keičiasi aplinka, keičias žmonės, o su Justu vistiek daugiausia laiko praleidžiu tai kitiem nelabai jo ir belieka.:)

Ar nemanai, kad jau laikas sustot? Šaunu, kad stengiesi, bet ar vis dar jautiesi moteriška? Mano nuomone, tau tiesiog belieka palaikyt formą ir nebereikia nieko daugiau ryškit ar mest svorio.
Jei atvirai, tai pilnai sutinku su Tavo nuomone. :) Man jau irgi pilnai užtenka to,kaip atrodau, tiesiog siekiu varžybų, o jom tokios formos dar neužtenka, bet po varžybų jau būtent tik tą ir darysiu - palaikysiu formą.:)

metant svori galima kava gert?
Galima.

Kodėl niekada nekeli savo nugaros arba sėdmenų nuotraukų? Būtų įdomu pamatyti ne vien presą. :)
Dėl labai paprastos priežasties - kaip turėjai pastebėt, praktiškai visos mano nuotraukos darytos mano pačios, prieš veidrodį, tai presą fotografuot paprasčiausia :D Bet po šito klausimo paprašiau, kad mama nufotografuotų iš nugaros. :D






































sveika. pastebejau, jog daznai geri kava. t.y. latte ir pan., kurios manau yra gana kaloringos ir turincios angliavendeniu, ar tai nera didelis minusas mityboje sportuojant? (pati labai megstu kava, ypac cappucino tad svarstau ar tai nera kaloriju uztaisas, kuris deje nera reikalingas) :DDD aciu uz
Latte ir pan.? :D Tai tik latte su liesu pienu ir geriu. ;D Kavoje be cukraus yra 0 kalorijų. 100g lieso pieno yra 33 kalorijos. Taip, kad jei geri be visokių sirupų ir cukraus tai tikrai jos nėra kaloringos.:)

tai dabar visa laika kol sportuosi ir misi tik vistiena? :D
Ne kol sportuosiu, o kol ruošiuos pavasario varžyboms - taip,misiu.

Ką manai apie dietas? Pvz. pasilaikyti kokios dietos 3/4 savaites, o vėliau sveikai maitintis, taip norisi rezultatų ir kuo greičiau... Tu tikrai įkvepi! Ir kiek kg. iš viso atsikratei ir dar kiek kartų per savaitę sportuoji ir kiek h.? Ačiū už atsakymus!:)
Manau, kad dietų rezultatas labai laikinas dalykas.. Esu įsitikinus, jog visi sugebėtume atrasti savyje valios pasilaikyti dietos savaitę-dvi, bet retas, kuris atrastų jėgų ir valios išlaikyti pasiektą rezultatą nebesilaiaknt dietos..Šiuo metu jau 11kg numetus esu. Siaubas :D Sportuoju 5-6 kartus po porą valandų ir daugiau.

Kokios tavo apimtys? :)
78-58-84

Produktai, kuriu nevalgai, kurie, tavo manymu, labiausiai kenkia figurai? Nevalgai po 6 h vakaro? :)
Šiuo metu mano mityba žiauriai griežta yra ir mano maisto racionas labai siauras yra, tai aš žiauriai daug ko nevalgau. O šiaip, produktai, kurie kenkia, tai manau nieko naujo nepasakysiu - visokie traškučiai, sausainiai, cukrus, balta duona, baltieji ryžiai..Maniau, jog jau visi žino, kad tas nevalgymas po 6ių vakaro tik mitas..:) Valgau po 6h vakaro. :D Nevalgau po 7-8h vakaro, priklausomai nuo to, kada miegoti einu. :)

O man iskilo klausimas, kai rimtai sportuoji, arba na meti svori ir tvirtini kuna, ar treneriai leidzia kava gerti? Ar ji cia nieko neitakoja?
Leidžia.


Visuomet galit klausimus užduoti čia

No comments:

Post a Comment

Thanks for your comments. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...